Bra dag idag!

Idag har varit en bra dag, till att börja med startade jag dagen med ett skratt då jag tänkte på något väldigt komiskt som hände inatt. Något mycket roligt som jag, Petra och Johanna skrattade åt tillsammans.
Gick i alla fall upp lite extra tidigt för att äta en lång frukost, så skönt att ta sig tid till att göra den och verkligen avnjuta, för att få en bra start på dagen! Lättyouhgurt med lättkesella, linfrön, solrosfrön och valnötter. Till det två gråva mackor med ost och grönsaker och en kaffe. Mums!
Gav mig av till jobbet, satt och läste på tåget, just nu inne på en som heter "Det verkliga livet", har inte kommit så långt, men än så länge verkar den riktigt bra.
Jobbade kort dag idag, 11-15.30m väldigt skönt. Första guidningen var relativt hemsk faktiskt, 20 spanjorer som hellre pratade om vädret och deras barn som bara skrek, Guidade väl halvhjärtat och njöt av värmen. Tyvärr blev värmen till regn och jag blev väldigt blöt, men som tur var slutade jag medan regnet avtog, Så jag kunde byta om till torra kläder och bege mig med jenny för att åka och kolla stallplats, Jag blev ju uppringd från ett  jättefint stall igår och de sa att de hade två boxplatser lediga. Nu hänger det väl mest på ridhus och så för att vi ska kunna bestämma oss.
Är i alla fall hemma i systerns lägenhet som jag passar just nu på Thorhidsplan med en kopp the och Sex and the city boxen. Så nu ska det avnjutas!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0