...

Jo, jag lät mig bli rubbad i min tillvaro en väldigt kort stund, av människors ord utan grund. Det är svårt att leva under träden av visdom om när era yxor hugger sönder rötterna som ger dem näring. Vassa tungor i bittra munnar, ni driver bara er själva till vansinne.
Jag blev bara ett offer för er labilitet, men jag antar att sådana här saker kan göra så med människor som er, människor som saknar ett starkt sinne.
Människans stolthet som sjunger en hämndlysten sång, inspirerad av de gånger du blivit stampad på. Ju längre ni fortsätter stampa på mig, desto mer kommer jag kämpa emot.
Ibland kan man inte alltid hålla hatet inom sig, det som upptar dina tankar kontrollerar ditt liv.
Vad säger du? Ett öga för ett öga och en tand för en tand?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0