Långt uppehåll

Vad hände med att jag skulle bli bättre på att skriva? Jag har inte tid! Jobbar som en galning och tar hand om lilla älskade Daniella.
Jag har i alla fall hunnit ägna lite tid till Maria, vi tog en drink och myste, Johanna kom och hängde med oss också. Jag har hunnit avancera på jobbet och även hitta ett nytt poteniellt jobb. Ja vad har jag inte hunnit med? Jag lyckas alla fall hålla mig sysselsatt tills det är sängdags, vet inte om det är bra eller dåligt.
Nu är jag hemma hos emelie och timpa, har ätit middag, lekt och dansat med julia och ätit muffinsdeg! Mums!
Har laggt Julia också, låg på emelie och timpas sänt och myste med henne, så otroligt underbart!
Dags at måla emelies naglar och sedan åka hem till Sofia på gallej!



xoxo Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0