Att bo på gård..

Kan ibland vara extremt spännande.. 
Igår hämtade vi lilla apolla på kliniken i Uppsala, hon har en spricka i hovbenet. Nu är hon gipsad och det blir återbesök på måndag. Då ska man röntga igen och finns fortfarande misstanke för senskada då ska vi göra ett ultraljud. Så det blir boxvila för lillan tills dess! 
Igår tog jag även min premiärtur på min favorti gubbe Aigur och han är en helt fantastisk häst. Nu vill jag köpa honom.. 
Efter ridturen så märker jag och två tjejer i stallet att kossorna är lösa, de går i samma hage som våra hästar. Självklart så var två av våra hästar borta när vi skulle kolla till dem så det var bara att ge sig ut i leriga skogen i bäcksvart mörker och leta i den enorma hagen. Som tur var hittade vi dem efter drygt en timme.. 
 
Nu är det dags för telefonkonferens här hemma, wish me luck!
 
 
Här har ni lilla Apolla smått drogad på kliniken och hennes fina foderstat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0