Gårdsvakt och fullt upp!

Hej allesammans, 
Här har det varit dött! 
 
Är gårdsvakt i Upplands Väsby och hart fullt upp. Sitter hemma på dagarna och jobbar, vilket funkar riktigt bra! Trodde aldrig jag var typen som skulle klara av att sitta hemma och ringa.. Men fan vad jag är imponerad av mig själv!
 
I helgen hade vi en häst som gjorde illa sig och igår åkte vi in med henne till Ulltuna. Hon blev kvar där över natten och i eftermiddag får vi förhoppningsvis hämta hem henne. :) 
Misstänkt hovbensfraktur och senskada, men vi får se vad röntgen och ultraljud visar. 
 
Denna vecka ska jag rida på min favorit gubbe som haft en tappsko förra veckan. Ska bli så mysigt! 
Premiärturen tar vi ikväll!  :)
 
  
 
Till vänster har ni hundarna Bilbo och Sebb som jag bor med, till höger är favorit gubben Aigur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0