Jobb, jobb och åter jobb!

Och jag älskar det!
Det går riktigt bra nu, vilket är en enorm lättnad.
Detta måste vara det roligaste jobbet jag någonsin haft, på riktigt. Jag kommer att utvecklas något enormt och lära mig massor. Jag har en grym chef, massa eget ansvar och en fantastiskt tjänst. Blir det bättre än såhär? 
Trot inte det!
I övtigt rullar det också på. Jag har börjat på gymnastik igen, både som aktiv och tränare. I söndags var första träningen på 8 år så igår och idag är inte träningsvärken lindrig. Ska försökta ta en promenad ikväll för att "gå bort" smärtan, kom knappt upp ur sängen igår och imorse.. 
 
Nu ska jag jobba lite mer och hårdare, Peace out!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0