Min dag!



Igår fyllde jag år!
Jag blir som fem år igen, det är ju faktiskt den dagen på året som är MIN. Blev väckt på morgonen med frukost på sängen och paket.
Jobbade min sista dag på jobbet igår. Jag och Rebecca drack chailatte på morgonen och gick sedan till Jensens. Där åt vi tills ví mådda illa, och chefen bjöd! När jag gick hem vid halv fyra vart det gråtkalas, jag och chefen ösom grät och ömsom skrattade åt hur löjliga vi var!
Efter jobbet vart det middag med familjen och ännu mer paket! Jag ÄLSKAR att fylla år, då får man stå i centrum en hel dag. Mamma och syrrorna hade gjort middag och pappa köpt tårta, jag stod för vinet!
När alla gått hem begav jag, mamma och syrrorna oss in till stan. Tog 35 minuter innan jag och mamma höll på att hamna i bråk på krogen med ett par tjejer som var sjuuuukt otrevliga. Ojoj, jag har nog aldrig varit så nära att slå någon!
Nu har jag städat och ska försöka nussa en liten stund, för senare kommer tjejerna hit och vi ska fira mig igen! Blir tjejkväll med utgång. Ska bli riktigt roligt!
 
 
Jag igår och den goda maten!


Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis igen!

Ooooj vad du var lik din syster på den där bilden! :)

2012-09-03 @ 08:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0